Tuesday, May 8, 2012

My_h3roEs_evEr_iN_mY_LiFe


senyuman nye yang payah nk dpt..ehee,,,luv u lot papa ^_^
 Hari ni genap seminggu papa g tinggalkan aku n fmly ni,,tader pe yg aku dpt gmbarkn sekarang melainkan rndu aku pada papa yg tersyg...bnyk sgt knangan yg dah papa tinggalkan buat aku n adek bradik yg lain,,terlalu singkat rupanya pinjaman ALLAH pada aku n adek bradik serta mama..ALLAH dah ambil pnjaman Nya yang terlalu berharga buat kami..

Papa pergi dlam keadaan yang pntas sgt tnpe kami smue sedari,,rase dalam mimpi pown ade..dia tak tnjukkan kesakitan nya di hadapan kami semue,,n aku sgt rase tenang sbb last sem ni tetbe aku tergerak ati mntak restu mama n papa tuk present project2 aku, final exam n portfolio..alhamdulillah,,restu dorg mengiringi aku smpai aku tamat smue nii...

Terlalu perit tuk aku lalui smue nii..tanpe papa sbgai slah sorg yg spport aku,,tp aku tahu dya ade,,melihat stiap pergerakan aku..terlalu bnyk dose yg aku dh buat,, kesilapan seorg ank remaja..perit rasenye..tak tertanggung dek bdn ni,,urmm..

Pemergian papa satu cabaran dlm life aku,,mgkin ni adelah kekuatan untuk aku jd diri aku..aku taknk jd diri aku selepas arwah atuk g,,mmg perit..n aku bkn jd diri aku mase tu,,mase pemulihan yang sngat pnjang aku perlukan mase tu,,n i already ruin my future at that time..tp alhmdulillah jgk aku dpt melihat n menatap wajah papa untuk akhir kalinye..dulu aku lgsung tak dpt tgk atuk...

Syukur tak terhingga aku ke hadrat ILLAHI kerana DIA telah permudahkan segala urusan papa..arwah g ngn tenang sgt,,insyaALLAH arwah juga telah tinggalkan family yg cukup segalenya..

Tiada apa yg dpat kami berikan padamu wahai ayah,,melainkan doa yang tidak akan putus dr kami..terlalu bnyak ilmu,,kenangan dan harta bnda yang telah papa tinggalkan untuk kami..
last family photo wit him ^_^
**pape pown ingtlah,,syg lah org yg kita syg selagi ada,,jgn bila ALLAH dh tarik pinjaman tu,,kita mntak balik sbb dunia ni sementara shj ^_^

No comments:

Post a Comment