Monday, March 12, 2012

PD_ARTSHOP_ICT_PURAJAYA_PD_09032012


Assalam..hihi..jz wanna share smthing.. aku,acap,faiz n prabu plan g artshop,,accually dh lame plan..last2 kitorg amek satu mase n n g jugak,,n aku rase tak la daif sgt,,sbb aku dpt gak g sane b4 abes dip..hahahah..

Memule mmg sakit la kaki kn sbb tahan jem kt KL..saat2 tu laa aku piker nk sgt der kereta auto,,ahahah,,pdhal aku tak reti bwak pown,,hihih,,n aku jugak nekad,,kalo bley tak nk keje KL,,ahahah,,sbb mmg sakit sgt ngn situasi yg aku tgk tuu.. ^__^


Smpai jer artshop,,perghh..aku rase sgt gayat,,ahhaha,,smue bnde adee,,dh dkat 2 jam jgak la aku n dak2 tu pilih barang,,mmg susah sgt nk pilih..kitorg beli barang tuk Terukur ngn design personal masing2 nnt..barang terukur jer dh hundred plus..uhuu..mmg syokk,,n aku tak nyesal pown beli barang jauh2 sbb puas atii ^__^
Aftr art shop,,rase mcm tak berbaloi kalo terus balik,,ktorg pown decide last minute g ICT,,ahahah,,syokk sgtt,,g ngn org yg gile mcm dorgg..

nice shot ^_^

sy laaa ^_^

Prabu tgah berusaha tuk dpt bateri hp dye balik...

kami ^_^

permainan yang takkn dpt aku lupekn!!!

BFF laa!! jgn kcu

tader keje!!dorg yg wat show tuk mlm tuu!!!

upssss

?????


Next destination,,sbnrnye nk straight balik sbb dh penat tp alang2 dh lalu last2 singgah PUTRAJAYA kejap..bawak PRABU jlan2,,hihihi…pastu balik laa,,balik2 je adek aku yg sorg tu HILANG dompet dye!!mmg tah pape kn,,kul 2 g balai wat report terus…tak papo la dak tu knn ^__^ but arini pnat aku rase sgt bebaloi..

1 comment:

  1. part wallet ilang tu kasi sensor sikit la der! haha XP

    ReplyDelete